poniedziałek, 2 stycznia 2012

Jak podgrzać atmosferę w sypialni?

Jak podkręcić atmosferę w sypialni? No na pewno nie zrobić tego, co zrobił mój facet. Stwierdził on bowiem, że będzie bardzo “gorrrrrąco”, kiedy ubierze się w kalesony męskie i wskoczy mi w nich do łózka! Powiedział, że liczył na to, że fakt, iż są obcisłe jakoś pobudzi moja wyobraźnię! No ale proszę Was! Młody facet, w kalesonkach jak stary dziadek! I niby co? Ma mnie to pobudzić? Nie ma kurczę mowy! To już prędzej działa na mnie w jakikolwiek sposób, jak zakłada swoje tanie t-shirty. Co prawda nie są jakieś piękne, zacne czy seksowne, ale lepsze niż staromodne, ohydne, PRL-owskie kalesony... brrrr! A wiecie co jest jeszcze gorsze?! Że ja się staram, noszę swoje koronkowe. seksowne i kobiece ciuszki do łóżka, m.in. moja koszulka nocna... A on? Nic, albo zmęczony i leży jak kłoda albo ma ochotę wtedy, kiedy ja nie mogę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz